Wednesday, May 4, 2011

Babyland wetbag


Wetbag adalah sejenis beg kalis air, tujuannya bukan setakat untuk menyimpan CD yang kotor je.. tapi macam2 benda kreatif yang boleh kita lakukan dengan wetbag ni..

1. Boleh menyimpan pakain basah jika ke swimming pool @ berkelah @ yang sewaktu dengannya. Dengan itu kita dah mengelakkan dari menggunakan plastik kan, mesra alam gitu.. Go green!!

2. . Memang kalau nak keluar, saya akan spare sepasang baju untuk setiap orang anak saya. Ye la budak2 kan..slalu je tumpah minuman la..terpalit sambal la.. Jadi kena siap sedia la..wetbag memang satu penyelesaian, kalau benda macam ni berlaku..(malang tak berbau..hi..hi). Jd baju kotor tu masukkan je dalam wetbag. Tak payah asing, msukkan skali dalam beg baju..

3. Tempat letak snack dan makanan. Saya selalu bawak bekal jika pergi ronda2 hujung minggu. Selalunya letak dalam beg pakaian anak2. .Selalu letak dalam bekas tupperware la. Tapi kadang2 slalu je bekas terbukak dan habis satu beg dengan baju2 skali penuh dengan makanan. Jadi kalau letak dalam wetbag, selamat..klau tumpah, wetbag je yang kena.

4. Sesuai untuk sesiapa yang selalu travel tu. Kadang2 benda kecik tu tak tahu nak sumbat kat mana kan. Ha.. kan senang kalau ada wetbag ni. Nak letak baju  yang dah guna pon boleh. Baru la tak bercampur dengan baju yang tak guna lg. Dan tak payah la nak guna2 2 beg semata2 nak asingkan baju..

5. Lagi satu kalau anak-anak suka bawak mainan pg merata-rata (macam anak saya la. Senang, sumbat je terus kat dalam tu..cute!!

6. Sapa2 yang pg gym tu pon boleh guna beg ni. Ye la, dah lepas excercise tu mesti berpeluh kan..(lain la kalau pergi sana dok tengok je..he..he). So lepas salin baju tu boleh masukkan baju masam tu kat dalam wetbag..dan masukkan dalam beg anda macam biasa la..

7. Bagi sapa2 yang ada handbag yang besar..wetbag ni boleh buat subdivider jugak. Macam saya dulu, ikut trend la konon, beli beg tangan punya la besar. Lepas tu semuanya pon nak letak kat dalam..termasukla botol susu..he..he. Skali botol susu tertungging.. tudung pulak tercabut.. dengan purse, kamera, note book, pen, pencil, marker bla..bla..habis!! Sekarang ni, bila buat susu, masuk je dalam wetbag. Nak tumpah, tumpah kat dalam je..lepas tu boleh je basuh balik..jimat2..

8. Kadang2 saya suka bawak anak makan roti canai kat bawah apartment. Tapi jenuh la nak bawak handbag skali. Tapi kalau pegang dengan tangan, tak cukup tangan la plak. Mana nak pegang, purse, kunci, phone, tangan2 anak lagi.. wetbag yang cute ni jugak la yang saya dok guna. Makan, letak atas meja. Pas tu kalau air tumpah pon..phone masih terjaga dengan eloknya..hmmm:)

9. Saya dulu amik interior design.. memang banyak guna alat tulis ni.. mmg banyak terutamanya pen2 dari mata 0.1-0.6, marker (bukan marker biasa), pencil color dan water color.  Mmg pencil box biasa yang jual kat kedai tak boleh menampung betapa banyaknya alatan2 ni. Jadi sesiapa yang ada masalah macam ni, wetbag satu alternatif la..

10. Memang kalau nak tulis kelebihan wetbag ni mmg tak cukup dalam masa satu hari..tapi setiap kita mmg ada cara masing2 dalam menggunakan wetbag ni.. so dapatkan wetbag anda sendiri sekarang.. harga memang amat berpatutan ..


BABYLAND WETBAG

Color (Blue, Red, Pink, Green,Purple, Orange, Blue Swirly, Green Tiger, Cream Rabbit, Pink Flower, Hello Kitty) 

= RM8 per piece

Sebarang pembelian Cloth diapers dari kedai online ini @ return cust, anda boleh mendapatkan wetbag ini hanya dengan harga :
= RM6 per piece

Size: 27cm x 30cm

Saiz: 30cm x 25 cm
Boleh muat sehingga 4 CD



INSERTS 3 LAYER MICROFIBRE


= RM8 per piece

Sebarang pembelian Cloth diapers dari kedai online ini @ return cust, anda boleh mendapatkan wetbag ini hanya dengan harga :
= RM6 per piece
 

1 comment:

  1. mcm mn nak order wet bag ni?harga tu termasuk pos ke?berapa cd blh muat?saiz wet bag...dan kalau beli banyak kira mcm mn harga dia??

    ReplyDelete

Recent News

Search Engine Submission - AddMe